Kada keisti amortizatorius?

Amortizatorių keitimas

Jeigu gamintojas nenurodė kada reikėtų juos keisti – rekomenduojama nuvažiavus 80 tūkst. kilometrų. Keitimo laikotarpis taip pat priklauso nuo kelio dangos, kuria važinėjama, vairuotojo vairavimo ypatumų. Amortizatorius tikslinga patikrinti siūbuojant kėbulą. Tai paprasčiausias ir patikimiausias būdas.

Dažniausiai pasitaikančios amortizatorių gedimo priežastys:

  • Suplyšusios apsauginės amortizatoriaus koto gumos, dėl kurių kietos purvo dalelės patekusios ant amortizatoriaus koto pažeidžia veidrodinį paviršių. Išbėgus tepalui amortizatorius neatlieka savo funkcijos;
  • Smūgio metu sulenktas amortizatoriaus kotas;
  • Amortizatoriaus montavimas nesilaikant gamintojo instrukcijų,
  • Amortizatoriaus pažeidimas montuojant be specialių įrankių;
  • Keičiamas tik vienos pusės amortizatorius;

 

Rekomenduojama amortizatorius, esančius vienoje automobilio ašyje, remonto metu kartu keisti abiejų automobilio pusių.

 

Dažniausiai pasitaikančios spyruoklių lūžimo priežastys:

  • Dėl didelių apkrovų trūkęs plieninių spyruoklių paviršius-atsiranda lūžimo pavojus;
  • Cilindrinės spyruoklės įdedamos ir išimamos be tinkamų spyruoklių suspaudimo įtaisų (traumos darbo metu pavojus);
  • Keičiama tik viena tos pačios ašies spyruoklė – rekomenduojama vienu kartus spyruokles keisti abiejose pusėse;
  • Spyruoklių ženklinimas neatitinka jos ženklinamos spalvomis arba ant vijų automobilio paskirčiai;
  • Yra spyruoklės stovo pažeidimų (mechaninių, korozijos) – juos reikia būtinai pašalinti, jei to padaryti neįmanoma, stovą reikia pakeisti;
  • Natūralus metalo senėjimas, savybių praradimas.
© 2021 UAB VILKREMA